sesli chat
.

Demet Kutluay'ın Güzellik Sırları

Kim demiş kadınlar anne olduktan sonra kendini bırakır diye. İşte size güzel bir örnek Demet Kutluay. Hala bakımlı, hala güzel üstelik de doğal… Ne de olsa tüyoyu büyüklerinden almış.
Sürekli göz önündesiziniz ve haliyle makyajlı. Cildinize nasıl bakıyorsunuz?
Ne yazık ki çok hassas bir cildim var. Yediklerime, güneşe, farklı ürünlere ve makyaja tepki gösterir. Bu yüzden her ürünü kullanamıyorum. Cilt uzmanımın önerdiği ve onun hazırladığı karışımları uyguluyorum.

Çekimler dışında kendinize nasıl bir makyaj yapmayı tercih ediyorsunuz?
Günlük makyajımda maskara, göz altı kapatıcısı, allık ve dudak parlatıcısı kullanırım. Özel bir geceye hazrılanırken ise, makyaj bazımın çok iyi olmasına özen gösteririm. İnce bir krem fondöten, gri tonlarda far ve kırmızı bir ruj sürerim.

Güzellikle ilgili bir takıntınız var mı?
Kaşlarım. Kaş konusunda çok tutucuyum. Herkese aldırmam. Sadece az az düzelttiririm. Saç modelinizi sık sık değiştirir misiniz?
Hayır. O konuda da tutucuyum sanırım. Çok klasik bir modeli var ve kolay kolay kestirmiyorum. Sadece zamanı gelince kırıklarını aldırıyorum.

Bu tutuculuk hiç değişmez mi?
Ayak tırnaklarıma kırmızı oje sürerim. Bu yeterince çılgınca…

”Onsuz yapamam!” diyeceğiniz güzellik ürününüz hangisi?
Kerastase’ın Nutritive şampuanı. Diğer her şeyin alternatifi var ama ondan vazgeçemiyorum.

Büyüklerinizden öğrendiğiniz güzellik tüyoları var mı?
Biz Bursalı’yız. Eskiden ailece hamama gider kese yaptırırdık. Anneannemin cildi hala pamuk gibidir. Annemin babaannesi, güneşten korunmak için at arabasına binerken bile yanına şemsiye alırmış. Ben de güneşe çıkmıyorum. Gölgede bile 30 SPF güneş koruyucu kullanıyorum.
Previous
Next Post »