sesli chat
.

Yusuf Güney Malatya Konseri


Pop Müzik Sanatçısı Yusuf Güney Malatya'da Konser Verdi


Pop müzik sanatçısı Yusuf Güney Malatya'da konser verdi.

Malatyapark Alışveriş Merkezi'nde eski ve yeni şarkılarını seslendiren Güney'e hayranları da eşlik etti.

Konsere katılanlar Güney'le bol bol fotoğraf çektirdi.

Konser sonrasında Aksaç Otel'de basın açıklaması yapan Yusuf Güney, Malatya'da ikinci konserini verdiğini belirterek, çok özel bir konser olduğunu, hayranlarının yoğun ilgisinin kendisini çok mutlu ettiğini söyledi.

İnsanın sevenleriyle kucaklaşması kadar güzel bir şey olmadığını ifade eden Güney, yeni bir albümün demo çalışmalarını sürdürdüklerini kaydetti.

Yaklaşık iki ay önce askerden döndüğünü belirten Güney, 3-5 nöbetlerinde yeni şarkılar yazdığını anlattı.

Güney, şunları kaydetti:

'Yurt dışında oturumum olduğu için kısa dönem askerlik yaptım. Çok güzel bir askerlik dönemi geçirdim. Kimseye torpil yaptırmadım. Kısa dönem yaptım ama her asker gibi gece nöbetimi tuttum. Birliğimde inanılmaz bir ilgi gördüm. Her gece beni görmeye gelen hayranlarım oluyordu. En güzel tarafı inanılmaz bir paylaşım vardı. Malatyalı bir de tertibim vardı. Hala görüştüğüm arkadaşlarım var. 3-5 nöbetinde yenişarkılar yazdım.
Previous
Next Post »