sesli chat
.

Msn Nickleri 2013

Msn Nickleri 2013 Yeni Msn Nickleri Msn Yazıları 2013 Yep Yeni Nickler Msn Nickler 2013 
 


> unuT demek koLay oLandı, unutmaK zoR... Çok ZOR!

> ayRıLmak koLay, unutmaK zoRmuş meğer, haLa yanımdaSın sanki, hiç gitmiyorSun, git artık, yakamı bırak!

> Bu acıYı yaŞattın baNa, sen yaşaMa sevdiğim, sen yaşama!

> ayrıLdığımız güN terK etti beNi mutLLuLuk..

> Güneş doğmuş, güneş batmış.. Artık bana uzak bu kelimeler, sen yanımda yokken günlerin ne anlamı var ?

> Ayrılığımızın sabahında seni düşünüyorum, acaba affeder misin, günahkar sevgilini?

> Özlüyorum! Elin elime değdiğinde, ellerimin titreyişini özlüyorum..!  
Kaybedecek bir şeyi olmayanın kazanacak çok şeyi vardır!

Yalnız'ın odasında ikinci bir yalnızlıktır ayna!

Yalnızlık, kendi ben'inin sen'idir.

Gözlerim gözlerinin gözlerimi gözlediğini görseydi gözlerimle gözlerin göz göze gelirdi.

тнє ℓιƒє νισℓєт [hayat mor]

รςђ๏๏l ק๏קยlєг ﻮıгl [okulun popüler kızı]

WIDTHNESS BEATIFULL MY [en güzeli benim]

Kanayan kalbi sarmaya çalışma!sen uğreştıkça o hep kanayacak

καсιгdιqιи негsеч ісіи ріsмαиlικ duчαгѕи,ріsмαиlικ duчduquи ніс віг ѕеч ісіи ѕαиα αсιмαм...

Babama değerimi sordum dünyalar kadar dedi dünyanın değerini sordum beş para etmez dedi..  
Sana derdimi anLatmak istedim, sen kendini dinLedin.. HakLıydın, çok anLamLıydın..

arKana biLe bakma, yüreğim saNa, gözLerin düşLerime emaNet..

ağLamaLar teseLLi etseyDi, denizLer hediYe ederDim sana beni affetmen için...

soNa saRan bozuK kasetLer gibi hayaT.. umuT yoK senDen başKa..

beNi affedeceğiNi biLsem biLe, ben kenDimi nasıL affederim biLmiyorum.

yüzüMe bir keRe daHa bakmaN içiN, sensiz yaşLanmaya razıyım.

aFFeT demek içiN geç, ayrıLmak için erKen.. Karmakarışık düşünceLerim.   
Gittin bitti herşey.. Gözlerime damlalar, saçlarıma kar beyazlar hediye ettin..

Yok olmuş hayallerin çıkmazında, kurumuş bir çiçek senden bana son kalan..

3-5 boş kovan, birkaç damla yaş, maziden hatıralar, Bıraktığının hepsi bu kadar..

Her yer sensiz.. Her yer sessiz. Çok güçmüş sensizlik..

Geri döner misin deseler, evet demeye hakkım yok..

Yaşamalıyım derken her uyandığımda, ölmeyi istiyorum gecenin karanlığında..
Previous
Next Post »