sesli chat
.

Kısa Sözler 2013

Kısa Sözler 2013 Kısa Nickler 2013 Kısa Nickler   


  kısa msn nickleri

Küçükken, güzel kızlar osurmaz sanıyordum.. Büyüdüm, ağzımıza bile sıçtılar..

O değilde, Ayrı dünyaların insanları neden aynı dünyada?


Hüzün: Ekmeğin menemen'den önce bitmesi. 
Sevinç: Ekmekle menemenin aynı anda bitmesi. 


Facebook İlişki Durumunu Birlikte yaşıyorlar yapıyor; birinin yaşadığı yer: Edirne diğerinin ise: Diyarbakır, ne lan bu anlamadım gitti amına koyim. 


Eski sevgilini geri istiyosan. "hala seni seviyorum" diye mesaj gönder. Dönerse senindir. Dönmezse "halama göndermiştim" dersin. 


"Senin adına sevindim" cümlesindeki hırslı, samimiyetsiz, kıskanç arkadaşı bulunuz.


Geçen iki hidrojen bir oksijeni sıkıştırmış pataklıyo. Hiç haşikio mu size dedim.


Sevgilimle msnde kavga ederken klavyeyi yumrukladım, random güldüm sanmış, barıştık.
kısa nickler
Şu hayatı sarıp SARMALASAK ta mı yaşasak ...Sallayıp TINLAMASAK ta mı yaşasak

Matematikçi: Oğlum senin kafanı 5'e böler, y=3x+4 bağlantısına göre vücudunu eklemlere ayırırım.


Emre Aydın henüz albüm çıkarmadığına göre ya kendisine "senden adam olmaz" diyen kadınla barıştı ya da havalar yeterince kasvetli değil.


Kıvanç Tatlıtuğ aynı bana benziyor. Yanlız o biraz daha zayıf, biraz daha uzun boylu , biraz daha kaslı, biraz daha renkli gözlü ve biraz daha sarışın.


Evlendikten sonra karım kaybolsa bir müddet onu ararım. Eğer bulamazsam "demek ki eşi bulunmaz bir insanım" diyerek aramayı bırakırım.


Hani koşmak sağlıklıydı ? Az önce 15 dk koştum, sonuç: Çarpıntı, nefes darlığı, göğüste sıkışma... Otururken bunların hiçbiri olmuyordu.


Ben İlkokuldayken; ögretmen özet cıkarın dedignde okumadan bazı cümleleri atlar atlar yazardm. ♥ ‎
Previous
Next Post »