sesli chat
.

Etkileyici sözler 2013

Mavi giyer deniz olursun, pembe giyer rüya olursun, yeşil giyer bahar olursun. En güzeliyse beyaz giyer benim olursun.


Kalbimde üç çiçek yetiştirdim. Sevmek, sevilmek ve beklemek. Sen bunlardan ikisini kopardın. Bana kalan Beklemek Beklemek Beklemek..


Hani kardelen çiçeği göğe uzanıpta çıkarırya gövdesini karın altından... Zemheri yüreğim derki, yüreğinde kardelen kadar cesaretin yoksa, kış günü aşık olma...


Ölüm ölüm dediğin nedir ki gülüm ben senin için yaşamayı göze almışım.


Yüreğin öylesine güzelki onu inciltmelerine sakın izin verme. Ne sıcaklığını yitir, nede sevgini.Tek korkun unutulmak olsun. Seni unutanada yazıklar AŞKIM!!!


Şimdi sana uzağım bellimi olur belki sıcak bir gülüşle gelirim aklına, ılık bir yağmurla yağarım şehrine, belki deli bir rüzgarla eserim yüreğine.


Uçabilirmiydi yıldızlar gökyüzü olmasa. Hiç doğarmiydiki güneş sabah olmasa. Açarmıydı çiçekler yağmur yağmasa. Yaşarmıydım bu dünyada sevgin olmasa.



Hastayım sana ölümü bekleyen hastalar gibi. Yastayım hala beni daha dün bırakmışsın gibi. Suçluyum sanma sevgini hapsettiysem mahkumlar gibi. Unuttum sanma seni daha dün sevmişim gibi.

Ben seni sevmeyi seviyorum. Ben seni severken sende böyle karşımda dururken, seni özlemeyi seviyorum ve böylece ölüp gitmeyi seviyorum. Bu sevgiyle tanıştırdığın için seni seviyorum.

Varmı daha ağır yük zamanı çekmek kadar yaşama sebebimsin dünyada su kadar ekmek kadar ayrılığın, özlemin herşeyin bir hazzı var seni anmakta güzel seni beklemek kadar...


Sensiz gelen gelen güne küsüm, sensiz doğan güneş, batsın bu dünyada tek gayemsin, yalanım yok kanım aksın...

Sana güneş desem akşam görünmezsin, sana yıldız desem sabah kaybolursun, sana rüzgar desem birgün bitersin, sen en iyisi nefesim ol bittiğinde benide bitiresin.


Yedi ayrı diyardan yedi ayrı arı gelse ve yedi arı yedi çiçekten bel yapsa yinede senin kadar tatlı olamaz Aşkım


Bulutların göz yaşları pencerene düşerken düşlere daldıgın gecede hangi hayaller sana uyamayı unutturuyorsa allah sana ilerde onları yaşatsın birtanem


Sen dünyaya sürgün bir meleksin ve ben seni o kadar çok seveceğim ki bir daha cennetine geri dönmek istemeyeceksin...


Gözlerinin güzelliyi güzel gözlu güzellerin gözünden de güzeldir güzelim.,!


Yıldızlar göz kırparken yanlız sandığın limanlara, maviye boya geceyi, işte o zaman yüreğinde büyüttüğün aşk tohumu çatladığında, sende öğrenirsin sevmeyi
Previous
Next Post »