sesli chat
.

Biten aşk nickleri

çokk ösendiiniz hayadı yaşamakla meşqulümm

"hayadımsın" cümlesindeki qizli özne sandım qendimi

bıraqıp qitti bni yine sözde öznelerim





Biten aşk nickleri



!! şİmDi bAq Bu dEfTeRe çİzGi çEkTiM İsMiNe.!!


ßu LAnEdİ SeN YaRaDdIn dİnLé...


kaFam kadaR güzeLmisin??


ßeNimLe konu$sanN ninNi qißİi dinLerim...


iÇimDeqi köTüLüqü saNa borçLuyum

hani biR çizqi film vaRdı içinde senle ben oynardık...hani sonu hiç qlmezdi işte sonu qldi bn öldüm ... sn güldün ! SonRa gördüm beni seVmediqini gökyüzünden aĞladım yAğmuR oLdu farkettim sen hiiç yAğmuruda sevmezdin
!



oPCaKSa KoPSuN !P ß!TC€KS€ ß!TS!N
߀NY S€FM€Y€N VaRSa... SİKTİR OLUP qitsin cOKDA TIN


qüzéL ßi rüyayı qérchék sanmı$tım. séni sévdiim ichin ösür diLérim.FaTıH .

kir qöstérméyén rénkLériniz sizin oLsun ! ’karanLıqın’ tam icindé ßir ßa$ımayım ...

qüzéLLiqim vé farkLıLıqım diqérLéri qißi sénindé canını sıkaßiLir fazLa qözé ßatanLardanım farkındayım...

’ Kác öLüm wársá qözéé áLdm háyáTımıı cöPé áTtm Tüm RüyáLar Káßus Y!né Korkuy0ruMmM..!

qécici asma ßéni kaLıcı öLdür... ßoynumun izi kaLsın yüréqinin ipindé...

\" kaLmak aqır qéLdiqindé qitméLi insan...!\"

öLüy0rum s0n ßir kéz séni Séwiy0rum déSéné . !

ßirqünİncéParmakLıßiréLqéLipDüzéLticékHér$éyißénCh okAyrıLıkYa$adımOYüzdénßiti$ikYazdımHér$éyi!!

Sén.. küchük chocuk éLindé ayı$ıqı .. Ko$up qéLdin ßo$ yurduma éLimdé a$k yanıkLarı .. Tuttum éLLérini Sımsıcak, sımsıkı éLLérim sustu, korktu Vé titrédi ..

Nokta Konmu$ ßitmi$ én qüzéL Hikayém...

néfés sénLiqindiR oLmadıqın an öLüm ßnLiqndiR

Artık qitmé démicém zatén iicé hazırsın ßu séFér

Sıvı DéqiL Katı HaLdéyim Hép!Kö$éLérim Var.

Sadécé Tanrıya Vé Kéndimé YaLan SöyLémiorum..

YakLa$aßiLécéini Sandıın Kadar Uzaımdasın
Hassyktir .. Sanamı KaLdım .?!

ßo$ konu$ana söyLéyécék sözüm ßo$ insana harcıycak zamanın yok

ßuLa$tın Hér Yérİmé İchimdéKy Sén O Kadar KoskoJamanky..

Madémki AyrıLıqa Hüküm qiymi$ ßu Yürék , O Zaman ÖLmék İchin Ya$amak qérék..

aCımıcakSın aCıncak haLé duSérSin , aqLamıcakSın aqLanacak haLé duSérSin , Sonunu sén yazCakSın yokSa yazıLcak haLé duSérSin..
bitmiş aşk nickleri


$ıRınqayLa céqip aLsınLaR séni,tüm vücudumdan Ruhumdan,kıRıntı ßiLé kaLmasın ßéynimdé qi ßén yiné ßén oLayım...

qörméméyé caL$tkLarm tamda qördkLérm asLnda...

*ööLé qit ki..ßi kac adım attıktan sonra arkana dönéßiL vé qözLérimé ßakarkén utanma!!!

* Hérqün ßiraz daha zorLa$arak cıLdırtmaksa ßéni niyétiN... SyktiRqiT

HéR sözümz dudakLarda qüLü$ oLdu..
Dönmék ihtimaLi yok artık o qüLü$Lér dü$ oLdu...!!

yanLızLıq psikoLojiqmiŞ öpünCe geçermİş



kaTlEtmeDim kimseNin içinDeqi duYguLaRıı..


hiÇ hisseTmeDiqim duyquLArı hissediyoRum iLq defa azraiLin yoLunu qözLüyorm

biLe biLe öLmeq zoR geLiyor...
Previous
Next Post »