sesli chat
.

2013 Bir Düğün Hikayesi

Geçen cumartesi bir bekara daha veda ettik:) Çok sevdiğim arkadaşım kıvırcığın düğünündeydik.Üç yakın arkadaşın,4 yılı aynı evde geçirmiş hatta 10 yılı da devirmiş üç yakın arkadaşın peşpeşe evlenmesi kader olsa gerek:) Ben temmuz 2011,sarışın temmuz 2012 ve kıvırcık eylül 2012...Biz birlikte çok güzel günler geçirdik,çok şey paylaştık.Şimdi o paylaştıklarımıza daha özel anılar eklendi.
Gelelim düğünde giydiğim elbiseme...Düğüne iki gün kalaya kadar mor renk,tek omuz,uzun,şifon bir elbise giyecektim ancak bir aksilik çıktı ve ben iki gün kala elbise aramaya başladım.Roman yine imdadıma yetişti ve bu elbiseyi denedikten sonra uzun elbiseden tamamen vazgeçtim.Etek kısmındaki volanlar,omuzdaki taş detayları aklımı çeldi.
Şunu da belirtmek istiyorum trafik yüzünden düğüne geç kalıyorduk.Bu nedenle fotoğraflar cep telefonuyla ve acele çekildi.Resim kalitesi için özür diliyorum.

 
 
 
Elbise / Dress : ROMAN
Ayakkabı / Shoes : HOTİÇ
Previous
Next Post »