sesli chat
.

Sert Sözler - Facebook Sert Sözler 2013


sert sözler
Anlamlı Sert Sözler
Karışık sözlerden oluşan ve anlamlı sert sözler bu yazımızda ele alındı.


Farklı bölümler ve değişik biçimlerde olsa da sert sözleri her yerde kullanırız. Bu yazımızda daha yeni ve kısaca sert sözlere değinildi.

Yeni Sert Mesajlar

Kimseye Bağlı kalacak kadar Light Değilim Kimseye Kendimi Ezdiricek kadar Gurursuz Değilim! 

Ya Tamam Ya Devam Hayatıma! 

Eser Duygularımın Şiddetli Rüzgarı Sokaklarında Çıkma Sakın karşıma Duygularım Seni Ezicek Bunu Unutma. 

Sertleşmiş Duygularımı Yumuşatmaya Çalışma Nasır Tutmuş Kalbimi Açmaya Kalkma Hayal Kırıklığına Uğrarsın Sonra!

 Ben Güneşi Sana geceleri Odama Sevgileri Sana Yalnızlığı Bana, Kırıcı Olacak Cümleleri Sana Teselli Sözlerini Kendime Ayırdım 

Kimse Gelmesin Peşimden Ben giderim Dertlerimle 

Senin Bu Dünyada Hak ettiğin tek Şey Sadece Koskoca Yalan Aşklar Yalan Sevgiler Sen Sadece yalansın

 Lanet Duyguların lanet Sevgilerin hepsine Lanet Ediyorum lanet Olsun Böyle Hayata 

Yaramayan Bir Duygu Çemberisin Etrafımda Sinirlerimi Germe Fazla üzerim Senin EN SOnunda 

Kime Yalan Sözlerinle Mutluluk Seviyorsan Oda Seni gerçek mutluluklarla insan Etmeye Çalışsın Hayatımda Bir Nokta Gibi Olsamda

 Bütün ünlemleri Ben Koyarım kendi hayatımda Sen Sadece Bir Tiresin Sonu gelmeyen. 

Temiz Dünyamın Kirli Bir Sayfasıydın Dünyamı yeniledim Seni bu dünyadan Mahrum Ettim Ucuz aşkların sahte sevgisi, sahte sevgilerin en ucuz sevgisine sahipsin!
Previous
Next Post »