sesli chat
.

Damar Sözler 2013

- ZeRo -

Çıkar gideRim Bu Kentten Daha Olmazsa SensizLiğin Bir Adı Olur Bir Anlamı Olur Belki...

  1. Sanki hiç gitmemiş gibi bekliyorum seni, sanki sesini duyacakmışım gibi bir gün gelirsin diye bekliyorum beni bırakıp gittiğin yerde.

  2. Anlamlı yok Sensiz hayatın Anlamlı yok bugünün yarınların, her aklıma geldiginde adını haykırırım sessiz kalır gözlerim, gözyaşlarımla isyan ederim

  3. Bugün Sensizliğimin ilk günü, bugün dertlerimle tanıştığım, gerçeklerden kaçtığım ilk gün, benim ilklerim hep sensin!


  4. Sonu Yok Sessizliğimin, sonu yok sensizliğe döktüğüm gözyaşlarımın, hep hayallerimde seni sakladım, benim için bir sen vardın hayatı seninle yaşadığım


  5. Sesini Ne zaman Duysam Mutlu Olurum, Gözlerini hayal Eder Huzuru Bulurum, Seni yanımda isterim geleceğime ismini Hecelerim Bebeğim.


  6. Bugün gözlerimin hayata küstüğü gündür, bugün nefes alırken aldığım nefes ile boğulduğum tek gündür, bugün Sensizliğimin ilk günüdür..


Previous
Next Post »