sesli chat
.

Aşk Sözleri 2013


Aşk Sözleri 2013
2013 Aşk Sözleri
Full güzel aşk sözleri ve yeni 2013 aşk sözleri sizlerle.


Yeni derlenen 2013 aşk sözleri ile yeni yılda da sms için bu sözleri kullanabilirsiniz.

Aşk Sözleri 2013


Gidersen kim sular fesleğenleri,kuşlar nereye sığınır akşam olunca.Gidersen kar yağar avuçlarıma,gidersen kuşlarda ölür bende.

yüreğimden yüreğine bir yol çizdim sarp kayalardan öte dağlardan engin…bir kor gibi sıcak sular gibi serin hep yanında aradığın her mekanda..

sen yeter ki görmesini bil…

Bazen yaşama nokta koymak istiyorum. Kalemi elime aldığımda aklıma sen geliyorsun,seni düşünüyorum ve ^YAŞAMAYA DEĞER^ diyorum ve yazmaya devam ediyorum.

Gitiğin günden beri çok yanlız ve çaresiz hisediyorum sahip olduğum şeyler belli aslında sonunda ben yine yanlız karanlıktan aydılıga tek adım yine söndü tüm ışıklar yine bitti tüm umutlar her yeni güne başlıyorsam seninle ve sen bilmiyorsan sevildigini biyerlerde sana sesleniyorum seni SEVEN biri var ardına bakmadan gittiğin bu şehirde

 YALAN DA OLSA YAŞADIK BE (((**GÜLÜM**)))
GERÇEK AŞKIN NE OLDUĞUNU UNUTANLARA,

Aşk,bir insanla bir hafta çıkıp işini gördükten sonra ayrılmak değildir.Aşk internette güzel bir kız gören abaza gencin uckurunda hissetği duygu değildir.

Aşk bir kadının hayatını kurtarmak için zengin bir adama söylediği yalan değildir. 

GERÇEK AŞK,sevgilisiyle ayrılmak zorunda kalıp ağlayan deliler gibi sewipte sewilmeyince hayata küsen,sevdiğinin tekbir kötü sözüyle utançtan ağlayan,sevdiğini kaybetmekten ölesiye korkan insanların hissettiği özel bir duygudur.

güneş hergün doğar açar sevdan gönlüme ,ellerim buz kesmiş üşüyorum bu şehirde çiçek her gün açar dolar aşkın içime bedenim buz tutmuş ölüyorum bu şehirde

Aşkım Hayalin uykuma Engel Oluyor Eşekarısı Gibi Uzaklaştırmaya Çalışdıkça yapışıyor bedenime :)

Aşkımı Anlatmaya Türk Dil Kurumu Tarafından Basılan Sözlükler yetmez Aşkım Seni Seviyorum

Bir Tek Günümü Seni Sevmeden geçiremiyorum Aşkım HayaliN herzaman beynimde Kalbimde Düşüncelerimde, Bir Irmağın Akıntısı Gibi Senden uzaklaşıyorsam Bunun ten Nedeni Seni Daha Çabuk görebilmek Aşkım…

Seni Ben Beyaz Dünyandam Sevdim Aşkım Şimdi karanlık Dünyamda Senin ıŞığını Bekliyorum…

Duydumki Vefasız İncinip Küsmü$ DarıLsa Ne Yazar DariLmasa Ne..Layık oLmadıqı GönüL Tahtına KuruLsa Ne Yazar KuruLmasa Ne..

ßen Keder Üretir Dert Yanarim ALeme İßrettiR Her ßiR Satırım.

Kırk YıLda ßir HaLim Hatırım SoruLSa Ne Yazar SoruLmasa Ne YaZar.
Previous
Next Post »