sesli chat
.

2013 Yalnızlık Sözleri


yalnızlık sözleri 2013
Yalnızlık Sözleri 2013
Yeni yalnızlık sözleri ve 2013 yalnızlık mesajları bu yazımızda yer alıyor.


Full Yalnızlık sözleri sizlerle.

2013 Yalnızlık Sözleri


Bana yalnızlığımda sarılan tek şey yalnızlık oldu..Çünkü biliuorum ölsem biledaima benimle olacak VE kimse Senin kadar hain olmayacak….

kalbimi avutuyorum belki gelir diye yüregimi susturuyorum yanlızlıgımla ama tek çaresizligim sensizligim ve yanlızlıgım

BEN BU HAYATTA İKİ KÖR GÖRDÜM;BİRİ SENDEN BAŞKASINI GÖRMEYEN BEN, BİRİDE BENİ GÖREMEYEN SEN

Yinemi Sonu Hüsran Oldu Delice Aşkın, Ne Umdun Ne Buldun Derken Birde Baktın, Ne Aşk var nede meşk, Yine Yalnız Kendinle Kalakaldın..

Dün yine yapayalniz dolastim yollarda…

Yagmurlarin islattigi, bombos sokaklarda.Gözlerimde yas,kalbimde sizi,unutmadim seni,unutamadim ne olur anla beni…

Keske yalnizligim kadar yanimda olsaydin!Keske yalnizligimla paylastigimi seninle paylassaydim!Kaske senin adin yalnizlik olsaydi ve ben hep yalniz kalsaydim!!!

BİR DÜNYAM VARDI İÇİ SEVİNÇLE DOLU BİR HAYATIM VARDI SEVEREK 

Yalnızlık, milyar nüfuslu dünyada bir başına kaldığını düşünmektir. Yalnızlık, kalabalığın ortasında sessizliğin sesini duymaktır… 

Ve yalnızlık, sürekli hata yapmaktır. Hayatına seni hak etmeyen insanları yalnız kalmamak adına almaktır. Onlara hak etmedikleri değeri vermektir
Previous
Next Post »