sesli chat
.

SüperDamar Sözler 2011


jpeg (225×225)

Etkileyici Damar Sözler,2011 Damar Sözler,Full Damar Sözler,Kısa Damar Mesaj Sözleri,Facebook Damar Sözler

Senin Gözlerin Değil varlığım yeter Nefes Almama..
Hayatımı Ellerine, Duygularımı Halbine Bırakıyorum Aşkım.
Seni Damarlarımın En Kırmızı En Koyu Sevdasısın bebeğim.
Seni Hasretle Değil Sevgimle Bekliyorum Aşkım
Seni Kalbime Hasretini Gecelerime Gödüm AŞkım..
Hayatımın Yönetmeni Benim, Ben Yazar Oynarım Sen izlersin Güzelim…
Rahat Ol Yapma panik Hazır Ol oLma atik Bu Dünya Ne Sana Kalır Nede Bana Yaşamaya Bak Fazla Yapma Merak…
Seni Düşünmek Bitirdi Beni Bırak Artık Bu Aşk Defterini Ben Yazdım Hikayemi Sonu Toprak Sen beni Bırak..
öLümü Seçtim hayat Bırakmadı Peşimi Seni Sevdim Severken Ben Zaten Bittim Güzelim..
Sözlerim Sana kapak Olsun, Kelimelerim Sana örnek Olsun, Bunları Bir Yere Yaz Sana Ders Olsun Koçum..
Biz Tesbih Sallarken Siz 3 Tekerlekli bisikletlerle yarış yapıyordunuz mahallede…
Ben Seni Severken Sana Hasret Kaldım Ben Senden Ayrılırken öLümLe Tanıştım…
Damarlarımdaki Kan Artık Durdu Hani çekip Gitin Ya işte bana O Koydu…
Aşkın Damarlarımda Gezen Bir iLah , Sensiz Olamamki Ben Hem Vallah Hem biLLah…
Sen Varken Yüzüm Gülerdi, Şimdi Yoksun Yüzüm Gülmez Oldu Bu hayat çekilmez OLdu Güzelim gelde Tut Ellerimden Bitsin Bu üzütünülü Hayat..
Sevgini Bana Verki Kalbin Sevgin kadar Konuşsun…
Seni Sözlerde Değil Şarkılarda yaşattım Seni Hayalinle Degil Kalbimde yaşattım Bırak Bu inadi Gel Artık Bana Sensiz Olamam Sevgilim Bu Son Veda..
Yaramın Derdi Sensiz Senin belan benim Ya Bu yara kapanacak, Yada Bu dert ikimizide öLdürücek…!!!
Biz Aşkı Sosyetik yerlerden Almadık Güzelim Biz Aşkı Atamızdan Aldık Babamızdan Gördük Kendimize Uyarladık Sana Gösterdik..
Tags: Etkileyici damar sözler,2011 etkileyici damar sözler,damr güzel sözler,damardan sözler,delikanlı damar sözleri,adam sözleri,2011 damar sözler,full damar sözler,damar msn nickleri,anlamlı damar sözler,kısa damar sözler,en güzel etkili damar sözler,damar sms,etkileyici damar sözler, facebook damar sözler,fasbuk damar sözler, anlamlısözler damar sözler, abiden damar sözler,damar resimli sözler,jilet damar sözler,süper damar sözler,Kızları Etkileyen Damar Sözler,Bayıltan Damar Sözler,Hoş Damar Sözler,İngilizce Damar Sözler,Almanca Etkili Damar Sözler,Damar Aşk Sözleri,Aşk Anlatan Damar Sözler
Previous
Next Post »