sesli chat
.

Memati Baş Sözleri 2013


images (224×225)

Memati Baş Sözleri,Memati Sözleri,Damar Memati Baş Sözleri

<Arama Beni Boş Sokaklarda Çekiyorum Seni Düşünerek Cigara, harbi Adamda Olmaz yalan Sevgim Oldu Yanında yalan...

<Yalan Sokaklarda Buldum Seni bilemezdim Seni Böyle Sevecegimi , Sensizlik Oldu Şimdi Sonum, öLüm olucak Artık Sonum...

<Cebim Esrar Dolu Sarıyorum tek Başıma, Gözlerin geldi Aklıma Yaktım Bir Cigara Hayalin karşımda Vuruyorum Dumana, Sensiz Çekilmez Bu Dünya Bunu Anla...

<Dertlerin Sonu Gelmez , Sevdim Seni Bitmez Bu Sevgi, Sevgilerinde Sonu yok Sevdim Seni OLamadın benim Gibi...

<Aşk Geçekleri Göstermektir Sanal Oyunlar Peşinden Koşuğ Seni Seviyorum Demek Değildir Seviyorsan Sonuna kadar gidiceksin, Gidemiyorsan Bitirceksin..

<Sensiz Olduğum her An Kalbim Durucak Sanki O An, Sensin Benim Sözlerim Aşkındır Benim nefesim...

<Sen Sadece Vasiyetimi yazdığım kâğıdın üstündeki kelimelerin sonundaki nokta Olursun...

<yeni Bir Aşk Sayfası Açıcağım kendime, Karalama Sevgiler Bitti Artık Ömrümde Sana Yol verdim Güzelim Güle Güle..


Tags:memati baş sözleri,memati baş damar sözleri,memati sözleri,memati baş ayrılık sözleri,memati baş aşk sözleri,memati baş arabesk sözleri,kurtlar vadisi pusu memati sözleri
Previous
Next Post »