sesli chat
.

Fundyy Güneş 2013 Şarkılari Dinle Üşür Gelmezsen 2012 Albümü Dinle


albüm dinle
Fundyy Güneş Üşür Gelmezsen 2012 Albümü ile müzik severlerle ve hayranlarıyla buluştu, Fundyy 2012 yeni albümü dinlemeniz için sitemize eklenmiştir, sesligoruntulu.com müzik kalite farkıyla Fundyy 2012 şarkılarını indirmeden online olarak dinleyebilirsiniz. Fundyy Güneş üşür gelmezsen 2012 albümü sizlerle keyifli dinlemeler.
Fundyy Güneş Üşür Gelmezsen 2012 Albümü Şarkıları
01. Fundyy – Askin Kirbaci
02. Fundyy – Cehennemin Yarisiydi Gidisin
03. Fundyy  Gulusunu Kimsede Bulamiyorum
04. Fundyy – Gunes Usur Gelmezsen
05. Fundyy – Hasretin Kokuyor Yastigimda
06. Fundyy – Ihanetinin Golgesinde
07. Fundyy – Kronik Acilar
08. Fundyy – Niye Buyudum Anne
09. Fundyy – Tesellim Gozyasim
10. Fundyy – Unutamadim
11. Fundyy – Yoklugunda Tadim Yok
12. Fundyy – Sermayem Umudum
Previous
Next Post »