sesli chat
.

Azer Bülbül Zorunamı Gitti Şarkı Sözleri


jpeg (288×175)


Azer Bülbül Zorunamı Gitti Şarkı Sözleri, 

Azer Bülbül Zorunamı Gitti Sözleri 


,Azer Bülbül Zorunamı Gitti Şarkı Sözü


Alacak mı Verecek mi Gardaş Bilmedim 
Geldim Gittim Hesabımı Görmedin 
Ben Allah'dan Umudumu Kesmedim 
Umutlarım Kaldı Gardaş Yarına 
Güneş Doğar Birgün Kara Bahtıma 

Zorunamı Gitti Gardaş Zoruna 
Bilemez ki İnsan Çıkar Yarına 
Sen Yinede Sarıl Umutlarına 
Derdim Çoktur Gardaş Benim Az Değil 

İyi Kötü, Acı Söz mü Söyledim 
Allah Var Yukarda Sana Küsmedim 
Ben Allah'dan Umudumu Kesmedim 
Umutlarım Kaldı Gardaş Yarına 

Güneş Doğar Birgün Kara Bahtıma 
Ben Mevlamdan Umudumu Kesmedim 
Umutlarım Kaldı Gardaş Yarına 
Güneş Doğar Birgün Kara Bahtıma 

Zorunamı Gitti Gardaş Zoruna 
Bilemez ki İnsan Çıkar Yarına 
Sen Yinede Sarıl Umutlarına 
Derdim Çoktur Gardaş Benim Az Değil.. 



Tags:Azer Bülbül Zorunamı Gitti Şarkı Sözleri, Azer Bülbül Zorunamı Gitti Sözleri ,Azer Bülbül Zorunamı Gitti Şarkı Sözü, Azer Bülbül Zorunamı Gitti Sözü, Azer Bülbül Zorunamı Gitti Dinle, Azer Bülbül Şarkıları, Azer Bülbül Zorunamı Gitti Şarkısının Sözleri, Azer Bülbül Zorunamı Gitti Full Sözleri
Previous
Next Post »