sesli chat
.

2013 Msn Nickleri



2013 Msn Nickleri |  görsel 1
Bazı insanlar dünyaya sırf aşk acısı çekmeye gelmiş galiba :D
 
 
Bir anne atasözü der ki ;
Seni alan 3 güne geri getirir.
 
 
Yok 10 cm uzun olsam manken olurdum. Yok 5 kilo daha zayıf olsam piyasayı sallardım. He tabi ya. Teyzemin de çükü olsa dayım olurdu tövbe ya.
 
2013 msn nickleri
WC'de kapıyı kilitlersin.Biri gelip kapıyı açmaya çalışır , açamaz ve "Dolu mu ?" diye sorar."He boş. Kapıyı kitledim , havalandırmadan kaçtım."
 
 
Yiyecekler içinde en çok sevdiğimi sonda yemek gibi bir ruh hastalığım var.
 
 
‎+ Sürekli trip atmak zorunda mısın ?
- Tamam ya sustum konuşmuyorum..
 
 
Bütün sanatçıların ruh halini çözebilirim ama yıldız tilbeyi asla. Çünkü arabesk söylerken tek göbek atan o.
 
2013 yeni nickleri
Sen birinden mesaj bekliyorsun diye senden mesaj bekleyen yok mu sanıyosun? Tabiki de yok :DDD
 
 
Erkeğin yakışıklısı, havalısı, popüleri değil; mutlu edebileni makbûldür.
 
 
İnsanlar mutluyken müziği dinlerler,
üzgünken ise şarkı sözlerini..
 
 
Soyunarak bir erkeğin aklını almak kolay , sıkıysa giyinerek alsana .
 
2013 yeni sözler
Orospuyu mezara koymuşlar, ben burda yalnız mı yatıcam demiş.
 
 
Erken kalkma , hocalardan azar yeme , harıl harıl sınavlara çalışma
hepsi 17 Eylül ' de vizyonda
 
 
Biri şu kızlara dudaklarını hafifçe aralayıp, ellerini dağınık saçlarına koyduklarında seksi olmadıklarını söylesin lütfen.
Previous
Next Post »